20 Aralık 2013 Cuma

SİZCE NASIL?

EVET BİR PHOTOSHOP YAPTIM NASIL OLMUŞ AYRICA ŞUNU SÖYLİYEYİM EĞER KENDİ FOTOĞRAFIYLA BİRLİKTE(STARDOLLDAKİ FOTOĞRAFI)BLOĞA PAYLAŞMAMI İSTİYORSA ÖNCE ALTA STARDOLL KULLANICI ADINI YAZSIN SONRADA İSTEĞİ BİR ÜNLÜNÜN ADINI YAZSIN VE BENDE ONU YAPARAK BLOGDA PAYLAŞAYIM :)
ANCAK BUNUN İÇİN BLOĞUMUZU TAKİP ETMENİZ GEREKİYOR...TAKİP ETMEK ÇOK KOLAYDIR SADECE YANDAKİ TAKİP ET BUTONUNA BASARAK TAKİP EDEBİLİRSİNİZ.


ACELEYLE YAPTIĞIM İÇİN BİRAZ ÖZENSİZ OLDU AMA SİZİ YAPARKEN SÜPER YAPACAĞIMA SÖZ VERİYORUM ;)

@RosalindaKiraz





4 yorum:

  1. çok büyük ten rengi farkı var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm o kadar olsun zaten merak etme bu kişi taylor swift zaten saçlarıda benzetemedim 5 dkda yapıverdim işte ondan dolayı pek özenemedim:) kullanıcı adınızı verin sizinkinide yapıyım (özenli bir şekilde) ;)

      Sil
  2. Hale.Black
    Şimdiden teşekkürler =))

    YanıtlaSil