14 Şubat 2014 Cuma

THE VOTE GÖREVİ

Merhaba Ballarım

Sizlere stardoll'un bize vermiş olduğu görevden bahsedeceğim.Herkes görevi görmüştür sanırım :) Ancak nasıl yapıldığını anlamayanlar oldu, chatte sordular bende sizlere görevi resimli bir şekilde anlatmak istedim...


İşte Görev


İlk olarak ödülü alana kadar oylama yapıyoruz...



Daha sonra evimize gidip fotoğrafımızı çekiyoruz ve 10 sc vererek ''the vote'' yarışmasına katılıyoruz



Ve görev tamamdır son olarakta bize bu şirin tabloyu veriyorlar



Sizce Ödül Nasıl?



8 yorum:

  1. fena değil ödül ve çok tskkr edrm :)

    YanıtlaSil
  2. yapamadım şifremi versem yaparmısın

    YanıtlaSil
  3. bendede olmuyodu yaptım :D

    YanıtlaSil
  4. ya ben onu önceden yaptım

    YanıtlaSil
  5. Olmadı Neden? Versem Çarımı Yapabilirmisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben görev yapıyorum şifreni ver yapıp çıkayım hemen tabi istersen

      Sil