8 Eylül 2014 Pazartesi

Önemli Duyuru**

MERHABA ARKADAŞLAR...

BLOĞUMUZ ARADA SIRADA HABERLER VB. ŞEYLERİ PAYLAŞIYORDU FAKAT
ARTIK BENİM HAZIRLAYACAĞIM FİLMLERİ VE DİZİLERİ BULUNDURACAK.
AYRICA HAZIRLAYACAĞIM HİKAYELERİ DE ÇOK BEĞENECEKSİNİZ.

ŞİMDİ DİZİLERİMDE VEYA FİLMLERİMDE ROL ALMAK İSTEYENLER VARSA ALTA KULLANICI ADLARINI YAZSIN.BEN DE DEĞERLENDİRECEĞİM ONA GÖRE
OYUNCU TOPLAYACAĞIM.

**LÜTFEN BLOĞUMUZU GOOGLE HESABINIZDAN TAKİP EDİN**
**EN KISA SÜREDE HİKAYELERİ YAZIP PAYLAŞACAĞIM DİZİ VE FİLMLERİ İSE
KATILIM OLUNCA HAZIRLAYACAĞIM.**

mercan_01

2 yorum:

  1. Ben hepsinde oyuncu olmak istiyorum

    YanıtlaSil
  2. Canım sd adım mysweetesther biraz ezik ama kusura bakma gmailim esteryildirim@gmail.com şimdi telden giriom öçte geçince takip etcem dizi sddenmi olcak yoksa gercektemi

    YanıtlaSil