13 Ocak 2014 Pazartesi

YASEMİN_WOWW İLE RÖPORTAJ





Merhaba Canlarım;

Sizlere stardoll yıldızlarıyla yaptığım  röportajları sunacağım.








yasemin_woww







RosalindaKiraz:Merhaba Yasemin öncelikle röportajı kabul ettiğin için çok teşekkür ederim.

Yasemin_woww:Önemli değil canım :)

RosalindaKiraz:Stardolla nasıl kaydoldunuz yani birinin tavsiyesi ile mi?yoksa kendiniz bularak mı?

Yasemin_woww:Stardoll'a arkadaşım sayesinde üye oldum. dadlu_phen adlı arkadaşımın önerisi üzerine üye oldum.

RosalindaKiraz:Hiç stardollu bıraktınız mı?

Yasemin_woww:Stardoll'a üye olduğum ilk günden beri hergün sıkılmadan girdim =)

RosalindaKiraz: Hiç hesabın çalındı mı yasemin_woww haricindeki hesaplarınızda?

Yasemin_woww: Hayır, hiç hesabım çalınmadı.


RosalindaKiraz:Stardoll ile ilgilenmen gerekiyor peki bu derslerini etkiliyor mu?

Yasemin_woww: Etkilemiyor desem yalan olur, ama 4 yıldır oynuyorum bu oyunu, artık derslerimide oyunumuda planlı olarak devam ettiriyorum .

RosalindaKiraz:Stardoll sana ne ifade ediyor?

Yasemin_woww: Stardoll benim 2.. dünyam, çok seviyorum. buradaki üyeler artık benim ailem gibi =)

RosalindaKiraz: yasemin_woww biliyoruz ki stardollda ün yapmış biri ve biliyoruz ki z.defterin dolup taşıyo peki sen buradaki popülerliğini gerçek hayatında da devam ettiriyomusun(popüler misin)?

Yasemin_woww: Gerçek hayatta pasif biriyim. öyle bi popülerliğim yok, benim gerçek hayatım burası =)

RosalindaKiraz:Bize biraz kendinden bahset mesela nelerden hoşlanmassın/hoşlanırsın?

Yasemin_woww:sıcak ve çok güneşli havadan hoşlanmam, fasulye sevmem,işi bitinceye kadar arkadaşımmış gibi davranan insanları sevmem, kendini diğer üyelerden üstün gören oyuncuları sevmiyorum, sevdiklerime gelince, siyah ve mavi rengine bayılırım,alçak gönüllü insanlara saygım sonsuz, yardımsever bir kişiyim, yardımsever insanları çok severim, stardoll oyunundayken müzik dinlemek en büyük zevkim =)

RosalindaKiraz:İleride olmak istediğin meslek ne veya bir mesleğin var mı?

Yasemin_woww: İlerde sağlık alanında çalışmak istiyorum, laborant olmak hayalim, olamazsam sağlık alanında hasta bakıcı bile olabilirim ;)

RosalindaKiraz:Biza zaman ayırdığın için çok teşekkür ederim.Stardoll seni çok seviyor bunu hiç unutma.

Yasemin_woww:Önemli değil :) bende hepinizi çok seviyorum ve çok teşekkür ediyorum,iyi ki varsınız.


@RosalindaKiraz




UYARI:Bu röportajın kopyalanması yasaktır.

3 yorum:

  1. :O yasemin_woww u görünce çok şaşırdm

    YanıtlaSil
  2. güzellll acaba eda.stardoll ile röportaj yapabilirmisin ROSALİNDAKİRAZ????lütfen onunla da yapppp

    YanıtlaSil
  3. bence yasrmin_woww uda alın yazarlığınıza daha güzel olur birde röportajı çok beğendim birde bişi sorucam yasemin_woww kaç yaşında???söyler misinizzzz

    YanıtlaSil