21 Ocak 2014 Salı

RÖPORTAJLAR (2)

Merhaba Ballarım :) size bugün de cınjure ile yaptığım röportajı yayınlayacağım.Biliyorsunuz conjure MWS  FİNALİSTİYDİ :)


     conjure


ROSALİNDAKİRAZ:Merhaba conjure :) öncelikle röportaj teklifimi kabul ettiğin için çok teşekkür ederim.

CONJURE:Bu bir zevk tatlım...

ROSALİNDAKİRAZ:  =) O halde ilk sorumu soruyorum; Stardolla kimin sayesinde katıldın yani nasıl katıldın?

CONJURE:Kız kardeşimin hesabı vardı onu görünce bende bu hesabı açıp başladım


ROSALİNDAKİRAZ:İnsanlar tarafından çok seviliyorsun sence bunun sırrı ne olabilir?


CONJURE: Aslında çok hoşuma giderdi bu durum ama zamanla nefrete dönüşebiliyo bu duygular. insanların gözüne batabiliyosun o yüzden kendi kabuğunda oynamak en güzeli :)


ROSALİNDAKİRAZ: Msw finalisti olduğunu öğrenince ne hissettin?


CONJURE: en güzel anlarımdan biriydi oyun içerisinde. ama şuan bişey hissetmiyorum çok boş geliyor açıkcası


ROSALİNDAKİRAZ: Burada çok popülersin peki gerçekte de bu kadar popüler birimisin?


CONJURE: hayır değilim, pek gerek yok zaten :)


ROSALİNDAKİRAZ: İleride olmak istediğin meslek var mı veya bir mesleğin var mı?


CONJURE: öğrenciyim Kpss ' e çalışıyorum


ROSALİNDAKİRAZ: Gerçekte hayran olduğun ünlü bir kişi var mı?

CONJURE: Sophia Bush ' u seviyorum takip etmeye çalışıyorum


ROSALİNDAKİRAZ: Hiç hesabın çalındı mı?


CONJURE: hayır çalınmadı gereken önlemleri alıyorum çünkü


ROSALİNDAKİRAZ: Kullanıcı adını bir daha seçme şansın olsa ne yapardın?


CONJURE: Etipuffer yapardım :)


ROSALİNDAKİRAZ: Günlük hayatta tarzın nasıldır?


CONJURE: önemli günler dışında elbise giymem genelde sportif tercih ederim


ROSALİNDAKİRAZ:Stardollda beğendiğin kullanıcılar var mı?


CONJURE: evet bi çok kullanıcıyı beğeniyorum kamuz, Medory gibi


ROSALİNDAKİRAZ: Bloğumuzu takip ediyor musun?


CONJURE:İşlerim yoğun olduğu için blog takip edemiyorum ama sizin bloğunuza bakacağım :)


ROSALİNDAKİRAZ:PEKALA :) RÖPORTAJ SORULARIM BU KADAR

CONJURE: :) ÇOK SAOLUN SİZİ SEVİYORUM

ROSALİNDAKİRAZ:BİZDE SENİ SEVİYORUZ CONJURE :)



                                                                   @ROSALİNDAKİRAZ



2 yorum: