30 Ocak 2014 Perşembe

pahalı stardoll

stardoll gittikçe pahalı olmaya başladı ...
normal üyeler en çok sıkıntı çekenlerden. birde ss lere diyorsunuz rahatsınız diye ama nerdeee?
biz de neye para yetiştireceğiz şaşırıyoruz. paramız hemen bitiyor neden ? çünkü bir elbise 30 sd !
stardoll un sunduğu sd ler çok az ve pahalı 8 tl 200 sd nedir
 ya 500 sd olmalı 35 tl 1000 sd çok az en az 5000 olmalı hele 70 tl ye 3000 sd çok az en az 10000 olmalıydı ama oyun çok cimri sırf bu yüzden bırakacağım stardoll u...

SİZCE ? SİZ NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ? LÜTFEN YORUM YAZINIZ..



7 yorum:

  1. Bende sana katılıyorum .. Artık stardoll para vermeden anlamsız olmaya başladı .. Önceleri çok güzeldi .. Ayrımcılık yapılmıyordu. Ama ben şuan bırakmayı düşünmüyorum stardoll'u. Biraz daha ileride görüp ona göre devam edeceğim ..
    İnşallah para vermeden oynanamayacak oyun haline gelmez. Çünkü ben stardollu çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de öyle yapacağım . yan hesaplarım normal onlarla oynamak sıkıcı oluyor .hadi academy görevi yapalım desek onlarda bile bir sürü şey istiyor kazandığmız para 1 sd veya hiç kalmıyor

      Sil
  2. aynen bencede zaten bana göre bir oyuna para vermek bile saçmaaaaa

    YanıtlaSil
  3. parayı veriyoruz hadi o tamam ama bir elbise neden 30 sd ? zaten verilen sd çok az aslında istemesek de para veriyoruz oyuna çünkü internet faturası :(

    YanıtlaSil
  4. YETER BENCEDE BU KADARDA İNSAN KAZIKLANMAZ STARDOLLU BIRAKIYORUM.

    YanıtlaSil